Neem contact met ons op

Vragen over de Masalo Manchet?

We hebben veel vragen en tips over onze manchet voor je verzameld op onze Vragen & Antwoorden  pagina.

Neem eerst een kijkje op de pagina en de gebruiksaanwijzing om te zien of je vraag daar al beantwoord is.

Contactformulier

Masalo contact form NL
Question about my order / shipping

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen

Allereerst bedankt voor uw bestelling 🙂

Als de bestelling succesvol is geplaatst, zou je binnen een paar minuten een orderbevestiging moeten hebben ontvangen.
Als dat niet het geval is, kan dat verschillende redenen hebben:

- Je bevestigingsmail kan in je spam-map terecht zijn gekomen
Controleer je spam/junk map en voeg ons toe aan de lijst met betrouwbare afzenders (whitelist), zodat je onze informatie veilig kunt ontvangen.

- De bestelling is niet correct afgerond
Na het invoeren van je betalingsgegevens moet je de aankoop afronden, dus na het invoeren van PayPal-, Sofortüberweisung-, bankgegevens voor automatische incasso of creditcardgegevens word je opnieuw doorgestuurd naar onze pagina waarop je de aankoop uiteindelijk opnieuw moet bevestigen.
Als dat niet het geval is, is de order nog NIET uitgevoerd.

Als je geen bevestiging hebt ontvangen van PayPal (Acceptatie van het SEPA-mandaat voor automatische incasso is GEEN betalingsbevestiging), Sofort Banking etc. en ook geen transactie ziet in je PayPal-account etc., dan is de bestelling NIET succesvol afgerond.

Probeer het opnieuw!

- Verkeerd e-mailadres opgegeven
Dat kan makkelijk gebeuren, misschien is er een typefout gemaakt bij het invoeren van het mailadres en dan komen onze berichten niet aan in je mailbox, controleer ook of je genoeg opslagruimte hebt in je mailbox.

Neem direct per e-mail contact met ons op (shop@masalo.nl) zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen als er een probleem is.

Woman working with a computer, wearing the masalo cuff against tennis elbow, golfer's elbow, mouse arm, RSI

Waar is mijn bestelling/pakket?

Allereerst bedankt voor je bestelling! 🙂

Voor elke bestelling ontvang je ook een aparte verzendbevestiging per e-mail, die ook een volglink voor je pakket bevat.
Controleer ook je spam/junk map van de e-mailprovider van waaruit je de bestelling hebt gedaan (vaak het gedeponeerde PayPal-mailadres).

Ik heb nog steeds een probleem met mijn pakket / verzending
Vraag over de manchet / maat

Vraag over de manchet?

Als je een vraag hebt over de manchet, lees dan eerst de volgende pagina's, waar we al hebben geprobeerd bijna alle vragen te beantwoorden 🙂

FAQ Masalo Manchet

Aanmeldingsinstructies bekijken

Als je vraag daar echt niet wordt beantwoord, kun je ons natuurlijk een e-mail sturen naar shop@masalo.nl.

Man with tennis elbow gets help fitting the masalo cuff against golfer's elbow, mouse arm by a shop assistant

Heb je een vraag over de juiste pasvorm van de manchet?

Als je niet zeker weet of je manchet goed past, als de band van de bovenarm afglijdt, uitsteekt of als je geen verlichting voelt, bevestig de manchet dan opnieuw precies volgens de gebruiksaanwijzing, bekijk onze instructievideo, doe de functietest en stuur ons foto's van je arm met de manchet om als je hem nodig hebt - we helpen je graag 🙂

Aanmeldingsinstructies bekijken

Welke maat moet ik bestellen?

AAlle informatie over de maat kun je vinden op de productpagina (daar vind je ook de maattabel en een meetlint dat je kunt uitprinten als je er geen bij de hand hebt).

Meet het dikste deel van uw aangetaste onderarm in ontspannen toestand, de arm moet licht gestrekt zijn, de spieren niet gespannen. Nu kunt u de juiste maat voor uw manchet in de tabel zien.
Meet zo nauwkeurig mogelijk!

Kies ook of je de manchet voor de linkerarm of voor de rechterarm nodig hebt, want door de verschillende constructievorm is de manchet geoptimaliseerd voor een specifieke armzijde.

Bekijk productpagina

Waarom wil je je manchet terugsturen? *

Draag je de manchet maar voel je nog steeds pijn of zelfs extra pijn?

In het algemeen: Maak je geen zorgen, een verslechtering van de gezondheid van een klant met een juiste diagnose en correct toegepaste manchet heeft zich nog niet voorgedaan.

Vaak is het gewoon een kleine fout bij het passen van de manchet die het effect minimaliseert - maar we kunnen dit gemakkelijk samen oplossen.

Stuur ons foto's van je arm met aangebrachte manchet en beschrijf zo nauwkeurig mogelijk je probleem en wanneer de pijn optreedt.

Als u ernstige pijn heeft, gebruik de manchet dan niet totdat we de oorzaak van het probleem hebben ontdekt.


Verstuur e-mail

Uw verzoek om uitwisseling

Stuur de manchet alsjeblieft niet terug voordat we hebben uitgezocht welke maat je echt nodig hebt. We willen geen problemen of ongemakken voor u veroorzaken, maar alleen de juiste maat manchet kan u helpen van uw blessure af te komen.

Vertrouw op onze maattabel, die is altijd correct 🙂

Lees voor de beste resultaten onze handleiding Probeer de manchet opnieuw te passen volgens de handige illustraties en bekijk ook onze instructievideo.

Een manchet in de verkeerde maat zou volledig ineffectief zijn. Als je denkt dat je alles goed hebt gedaan en toch denkt dat je een andere maat nodig hebt, stuur dan foto's van je arm met de manchet eraan vast.

Geen effect? Geen zorgen! 🙂

Maak je geen zorgen!
Als je geen effect voelt, is er meestal alleen een kleine fout bij het aanmeten van de manchet, die we gemakkelijk samen kunnen oplossen.

98% van onze retouren is gebaseerd op pasfouten en dienovereenkomstig onbereikte verlichting van spanning en pijn door verkeerd gebruik.

Als u de manchet wilt retourneren omdat u geen pijnverlichting voelt, let dan op het volgende:
We willen elke verkochte manchet helpen en de best mogelijke resultaten behalen en we zijn in principe erg meegaand.
Probeer voor je eigen gezondheid de manchet opnieuw aan te brengen met behulp van onze handleiding en stuur ons foto's van je arm met de manchet om - we helpen je graag 🙂

Mogen we u helpen? *

Intrekking / Teruggeven van de manchet

Als de manchet je niet bevalt, is terugsturen je goed recht.

Houd er rekening mee dat we alleen ongebruikte artikelen kunnen terugnemen die geschikt zijn voor doorverkoop.
Gebruikte en versleten verbanden kunnen niet worden geretourneerd (of je moet een vergoeding geven voor de waarde als het product zichtbaar verslechterd is).

De Masalo Manchet moet binnen 15-30 minuten een merkbare verlichting geven, anders is er iets mis. - (meestal is het dan een kleine pasfout of gewoon een verkeerde plaatsing of verkeerde-/zelfdiagnose).

98% van onze retouren is gebaseerd op pasfouten en dienovereenkomstig onbereikte verlichting van spanning en pijn door verkeerd gebruik.

Als u de manchet wilt retourneren omdat u geen pijnverlichting voelt, let dan op het volgende:
We willen elke verkochte manchet helpen en de best mogelijke resultaten behalen en we zijn in principe erg meegaand.
Probeer voor je eigen gezondheid de manchet opnieuw aan te brengen met behulp van onze handleiding and stuur ons foto's van je arm met de manchet om - we helpen je graag 🙂

Let op:

Wij vragen uw begrip voor het feit dat wij alleen ongebruikte artikelen kunnen terugnemen die geschikt zijn voor wederverkoop.
Gebruikte en versleten bandages kunnen niet worden geretourneerd (of u moet een vergoeding geven voor de waarde als het product zichtbaar verslechterd is).

Door op "Bericht verzenden" te klikken, wordt uw annuleringsverzoek naar ons verzonden.
Je ontvangt later per e-mail een bevestiging van de herroeping.

Stuur de manchet NIET terug voordat u deze informatie van ons hebt ontvangen.

Mogen we u helpen? *

Instructies voor het maken van foto's

1. Maak de manchet vast en strek je arm zo ver als je kunt
2. maak een foto van zowel de buitenkant als de binnenkant van de arm
3. Gebruik een groothoek zodat we alles kunnen zien van de elleboog tot de pols
4. Upload foto's en stuur het bericht naar ons

Foto's van je arm met de manchet om

Maximum file size: 104.86MB

Let op:

Door op "Bericht verzenden" te klikken, wordt uw annuleringsverzoek naar ons verzonden.
Je ontvangt later per e-mail een bevestiging van de herroeping.

Stuur de manchet NIET terug voordat u deze informatie van ons hebt ontvangen.

Privacyverklaring (klik) *

Contactadres

Masalo BeNeLux
Inh. Sandra Hermanowski
Schönecker Weg 3
12555 Berlin

 

Telefoon: +31 (0) 85 20 87 333

We kunnen momenteel alleen telefonische ondersteuning bieden in het Engels of Duits 🙂

Belangrijke opmerking

We beantwoorden alle vragen binnen 24 uur, meestal veel sneller.
U zou onmiddellijk orderbevestigingen moeten ontvangen.
Als je geen antwoord van ons ontvangt, ligt het probleem waarschijnlijk aan je spaminstellingen (of die van je provider). Helaas hebben Yahoo, Google, Gmail etc. zulke strenge SPAM-regels dat elke onbekende afzender vaak in de advertenties terechtkomt. Zoek ook daar naar onze e-mails en voeg masalo.nl toe als veilige afzender.